پارس وب1 پارس وب1 .

پارس وب1

نمايندگي لباسشويي دوو در مشهد | تعمير لباسشويي دوو در مشهد

تاريخچه برند دوو
دوو (Daewoo)، نام يك برند كره اي است كه در سال ۱۹۶۷ فعاليت خود را در زمينه ساخت انواع لوازم الكترونيكي از جمله ماشين لباسشويي، آغاز كرد. سپس اين شركت، فعاليت خود را با تاسيس كارخانجات و مراكز فروش در بيش از ۴۰ كشور دنيا، توسعه داد و به شهرت جهاني رسيد.

نام اين برند، تركيب دو لغت Dae و woo است كه Dae در زبان كره اي به معناي عالي و woo، نام بنيانگذار اين شركت مي باشد. برند دوو در ليست بزرگترين شركت هاي توليد كننده لوازم برقي كشور كره جنوبي تا قبل از بحران مالي آسيا در سال ۱۹۹۷ پس از هيونداي در رتبه دوم قرار داشته است.

تعمير لباسشويي دوو در مشهد
ماشين لباسشويي دوو داراي اجزا متعدد و مونتاژ پيچيده‌ايست. به همين دليل هم اگر شما در منزل خود از اين برند استفاده مي‌كنيد، بايد بدانيد كه تعمير آن كار افراد متخصص بوده و لازم است كه شما خودتان دست به اقدامي براي تعمير ماشين لباسشويي دوو نزنيد.

همچنين براي تعمير ماشين لباسشويي دوو در مشهد، لازم است كه فاكتورهاي زيادي را در نظر داشته باشيد و بر اساس آن‌ها اقدام به انتخاب تكنسين يا تعميركار مورد نظر خود بگرديد. ما به شما دريافت خدمات از تيم مشهد تكنيك را پيشنهاد مي‌كنيم. زيرا كارشناسان ما پيش از شما اقدام به بررسي ميزان تخصص و سابقه كاري تكنسين‌هاي خود كرده‌اند و شما مي‌توانيد با خيال راحت و تنها با يك تماس درخواست تعميركار نموده تا در اسرع وقت تكنسين به محل مورد نظر شما اعزام شود.

نمايندگي تعمير لباسشويي دوو در مشهد
مشهد تكنيك، نمايندگي تعمير ماشين لباسشويي دوو در مشهد با سال ها تجربه و شناخت كامل فناوري هاي به كار رفته در ماشين لباسشويي هاي دوو، قادر به ارائه خدمات عالي با حداكثر سرعت ممكن در زمينه تعمير تمامي قطعات لباسشويي هاي دوو است. لازم به ذكر است كه تمامي خدمات مشهد تكنيك همراه با گارانتي ارائه مي شوند، بنابراين خيالتان از بابت كيفيت انجام كار راحت باشد.

مشهد تكنيك با به كارگيري تعداد زيادي از تعميركاران حرفه اي و مجرب، قادر است اغلب خدمات مربوط به تعميرات لباسشويي هاي دوو را در منزل، ارائه دهد كه در نتيجه آن هزينه تعميرات به دليل حذف كرايه ماشين جهت حمل لباسشويي تا محل تعمير، بازگرداني آن و نصب مجدد تا حد زيادي كاهش مي يابد.

نمايندگي لباسشويي دوو در مشهد
زماني كه وسايل برقي شما مانند ماشين لباسشويي دچار مشكل مي­‌شوند، مهم‌ترين موردي كه با آن مواجه خواهيد بود، يافتن گروهي قابل اعتماد و مجرب براي بررسي مشكل و عيب يابي آن است. از همين رو به شما مشهد تكنيك را به عنوان نمايندگي لباسشويي دوو در مشهد را معرفي مي­‌كنيم تا با استفاده از دانش روز و مهارت تكنسين‌هاي آن، بتوانيد لباسشويي خود را تعمير كنيد.

اهميت اين موضوع زماني مشخص خواهد شد كه اين وسيله بعد از گذشت مدت كوتاهي، مجددا نيازي به تعمير پيدا نكند. به همين جهت هم شما نياز داريد كه افرادي متخصص جهت تعمير ماشين لباسشويي دوو در مشهد، اقدام به تعمير دستگاه شما نمايند.

هزينه تعمير در نمايندگي لباسشويي دوو در مشهد
يكي از مواردي كه در تصميم‌گيري شما در زمان انتخاب نمايندگي تاثيرگذار خواهدبود، هزينه تعمير و قيمت قطعات است. همانطور كه مي‌دانيد در اين موارد ميزان مبلغي را كه بايد بابت تعويض قطعه بپردازيد بسيار بيشتر از هزينه تعمير قطعه خواهدبود. به‌همين خاطر تكنسين‎هاي مشهد تكنيك قبل از اينكه اقدامي جهت تعويض قطعه انجام دهند، تلاش مي‎‌كنند با تعمير قطعه معيوب مشكل را برطرف كنند.

چگونه در نمايندگي لباسشويي دوو در مشهد ثبت درخواست كنيم؟
تا قبل از اينكه خدمات تعمير لباسشويي دوو به صورت آنلاين انجام شود، زماني كه وسيله‌ي برقي شما با مشكلي مواجه مي‌شد، بايد در سطح شهر به دنبال نمايندگي‌هايي معتبر بگرديد. اما با تاسيس شركت‌هاي آنلاين فقط كافي است با دفاتر تعمير لباسشويي دوو در مشهد تماس بگيريد تا همكاران ما در اسرع وقت خودشان را به محل رسانيده و مشكل را برطرف كنند.

انجام تمامي خدمات وتعمير لباسشويي دوو در مشهد
اينكه لباسشويي دوو شما با چه خطا و مشكلي مواجه شده، براي مشهد تكنيك تفاوتي نخواهدداشت. تكنسين‎هاي ما تمامي خدمات را از تعمير قطعه گرفته تا سرويس اوليه و نصب لباسشويي با بهترين كيفيت ممكن ارائه خواهند داد. توجه داشته باشيد كه با توجه به تجربه اين تيم در زمينه تعمير لوازم خانگي، پيشنهاد مي‌شود متناسب با ميزان استفاده‌تان از لباسشويي دوو نسبت به سرويس دوره‌اي آن اقدام كنيد. ضمن اينكه بسياري از خطاها و مشكلات قبل از اينكه منجر به پرداخت هزينه‌هاي بيشتري شود، در زمان سرويس دوره‌اي لباسشويي و استفاده از دستگاه‌هاي عيب يابي، برطرف خواهدشد.

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۲۱:۳۶ توسط:najme موضوع: نظرات (0)

طراحي سايت در مشهد

شركت پارس وب از سال ۱۳۹۳ شروع به فعاليت در حوزه طراحي سايت و سئو در شهر مشهد كرده‌است. در طول اين سال‌ها با برندها و شركت‌هاي بزرگي در اين حوزه فعاليت داشته و همين امر سبب جمع آوري رزومه قوي و تجربه‌اي كارآمد در طراحي سايت‌هاي فروشگاهي، سايت‌هاي وردپرسي و ….شده‌است.

آشنايي با مزاياي طراحي سايت در مشهد توسط شركت پارس وب

با تحليل و بررسي نيازهاي مشتريان در طول سال‌هاي فعاليتمان در پارس وب به ليستي تكميلي از نيازهاي مشتريان از وب‌سايت‌هاشان رسيديم و رفته رفته اين ليست را به خدمات و مزاياي طراحي سايت در پارس وب اضافه كرديم. در ادامه به بررسي برخي از مزاياي استفاده از خدمات طراحي سايت در مشهد توسط شركت پارس وب خواهيم پرداخت.

تاثيرگذاري اوليه بالا براي مشتريان سايت شما با طراحي سايت در مشهد

طراحي و پياده سازي وب سايتي حرفه‌اي براي يك كسب وكار با استفاده از بروزترين متد طراحي، تضميني تاييد كسب وكار شما توسط مشتريان و متقاضيان در نگاه اول است. به طور خلاصه داشتن وب سايت حرفه‌اي بازخورد مثبت مشتريان را بيشتر خواهد كرد.

همگام شدن با رقبا حوزه كاري در فضاي آنلاين با طراحي سايت در مشهد

طراحي يك سايت وردپرسي در مشهد به صورت حرفه‌اي به كسب وكار شما امكان بقا در كورس رقابت را مي‌دهد. پشتيباني از قابليت‌هاي حرفه‌اي تر نسبت به رقبا، طراحي واكنشگرا و كاربرپسند در تمامي ديوايس ها و…  در تحقق اين امر نقش مهمي دارند.

افزايش ميزان درآمد با طراحي سايت در مشهد

افزايش ميزان درآمد از كليدي‌ترين دلايل حضور در فضاي وب است. با سرمايه‌گذاري و طراحي يك سايت حرفه‌اي در مشهد كه دسترسي به تمامي بخش‌هاي آن آسان بوده، قابل نمايش در هر صفحه نمايشي باشد، ظاهري جذاب براي كاربر داشته باشد، ميزان درآمد روزانه خود از اين فضاي پولساز را بيشتر و بيشتر كنيد.

برندسازي و ايجاد هويت با طراحي سايت در مشهد

برندسازي و درج آن در ذهن كاربران همواره از اصول اوليه ديجيتال ماركتينگ و بازاريابي است. با استفاده از خدمات طراحي سايت شركت پارس وب، برند خود را شكيل‌تر و كاربردي‌تر از رقبا به كاربران معرفي كنيد.

طراحي سايت در مشهد منطبق بر اصول سئو با پارس وب

داشتن يك وب سايت حرفه‌اي كه از تمامي اصول سئو در روند كار استفاده كرده است، باعث مي‌شود تا برند مجازي شما در رتبه خوبي قرار بگيرد. يك سايت قديمي و با طراحي غير حرفه‌اي، تنها باعث ايجاد اشتباه و مشكل در رتبه بندي موتورهاي جستجو خواهد شد.

كاهش نرخ پرش از مزاياي طراحي سايت اصولي در مشهد

طراحي سايت حرفه‌اي در مشهد به كاربران كمك مي‌كند تا به خوبي به هدفي كه دارند دست پيدا كرده و تمامي آنچه كسب و كار شما ارائه مي‌نمايد را بررسي نمايند. اين باعث باقي ماندن كاربر در سايت خواهد شد.

نرخ پرش و ماندگاري كاربر در سايت از مهم‌ترين موارد در دنياي كسب و كارهاي آنلاين است. به همين جهت آشنايي با نرخ پرش و راهكارهاي كاهش آن بسيار اهميت دارد و شما مي‌توانيد براي كسب اطلاعات بيشتر در اين زمينه مقاله مربوطه در سايت پارس وب را مطالعه نماييد.

صرفه جويي در هزينه‌ها با طراحي سايت

اگر از ابتدا طراحي سايت حرفه‌اي را دنبال كنيد مي‌توانيد هزينه ديزاين و به روز رساني سايت را حذف كنيد. يعني سايتي كه از ابتدا ضعيف بوده و كارآيي مناسبي نداشته باشد، بعد از مدتي قطعا بايد تغيير كرده و مجدد طراحي شود. اين براي شما هزينه خواهد داشت.

داشتن پايه و اساس مناسب براي افزودن قابليت‌هاي آينده وب سايت

طبيعتا هر كسب و كاري بايد پيشرفت كند تا بتواند به درآمد بيشتر دست پيدا نمايد. در راه اين پيشرفت قطعا نياز خواهيد داشت تا قابليت‌هاي جديدي را به سايت اضافه كنيد.

اگر سايت شما به صورت حرفه‌اي طراحي شده باشد، طبيعتا مي‌تواند پاسخ گوي اين قابليت‌ها باشد. در غير اين صورت بازهم بايد براي به روز رساني ساختارها، هزينه زيادي را صرف كنيد.

طراحي سايت فروشگاهي در مشهد و آشنايي با مزاياي استفاده از اين خدمات در پارس وب

به زبان ساده طراحي و ايجاد يك كسب و كار فروشگاهي آنلاين به معناي ايجاد بستري كاربردي و ساده در فضاي وب و درج محصولات و خدمات به منظور ارائه به كاربران متقاضي است.

چه مواردي براي طراحي يك وب سايت فروشگاهي زيبا و كاربردي لازم است؟

اهميتي ندارد كه شما در چه حوزه‌اي قرار است فروشگاهي آنلاين احداث كنيد( نوع كسب وكار اهميتي ندارد)، موضوع مهم در اين بخش داشتن يك پلت فرم هوشمند است كه شمارا در طراحي يك فروشگاه آنلاين برپايه استانداردهاي طراحي سايت كمك كند.

در اين بخش ۲ بستر كليدي وجود دارد كه از طريق آ‌ن‌ها ميتوانيد كسب و كار سنتي خود را به يك سايت فروشگاهي تبديل كنيد.

طراحي سايت در مشهد بر پايه كدنويسي (آشنايي با زبان هاي برنامه نويسي كاربردي در طراحي سايت)

طراحي سايت فروشگاهي در مشهد با سيستم‌هاي مديريت محتوا

حال با بررسي مواردي همچون بودجه و زمان به سراغ يكي از ۲ بستر ذكر شده براي شروع طراحي يك سايت فروشگاهي در مشهد خواهيد رفت. لازم به ذكر است كه علاوه بر موارد بالا، آناليز جامعه هدف و علايقشان در حوزه كاري شما و مواردي اين‌چنين و طراحي UI اختصاصي برپايه اطلاعات استخراج شده از اين قبيل آناليزها نقش مهمي در افزايش شيب رشد كسب وكار آنلاين شما دارد.

در اين زمينه طراحان سايت بايد با ابزارهاي طراحي UI و UX آشنايي داشته باشند تا بتوانند به صورت ايده آل سايت شما را از نظر زيبايي و كارايي طراحي كنند.

در قرن ۲۱ام ديگر هر كارفرما و كارآفريني مي‌داند كه بدون ناديده گرفتن فضاي آنلاين و فعاليت در آن قادر به گسترش خدمات و توسعه كسب وكارش نخواهد بود. همين دليل مناسبي برافزايش فعاليت كسب وكارها در فضاي آنلاين است. در ادامه به بررسي چند مورد از مهم‌ترين مزاياي طراحي سايت فروشگاهي در مشهد خواهيم پرداخت.

راحتي مشتري در دريافت خدمات و محصولات با طراحي سايت در مشهد

راحتي كاربر مهم‌ترين مزيت داشتن يك سايت فروشگاهي است. جز يك فروشگاه آنلاين كجا مي‌توان با لباس راحتي در خانه بدون ايستادن در صف پرداخت و طي كردن مسير تا خانه خريد انجام داد؟ بله فقط از يك بستر اينترنتي قابل اطمينان.

طبيعتا فروشگاه فيزيكي شما بايد ساعات از روز و روزهاي از ماه تعطيل باشد. شما نمي‌توانيد به صورت ۲۴ ساعته و تمامي ۳۶۵ روز سال را در آن‌جا بگذرانيد ولي مي‌توانيد به صورت تمام وقت سايت خود را براي ارائه خدمات به مشتريان داشته باشيد.

قيمت بهتر؛ از مزاياي طراحي سايت براي كسب و كارتان

عدم دخالت واسطه و خريد به صورت مستقيم از توليد كننده محصول، قيمت‌هاي مربوط به آن را كاهش داده و اين مورد را مي‌توان مزيتي جذاب و ترقيب كننده براي انتخاب بسترهاي آنلاين به منظور رفع نيازهاي كاربران دانست. علاوه براين در پرداخت ماليات (به منظور آشنايي بيشتر در رابطه با امور ماليات در سايت‌هاي فروشگاهي به سايت مشاوران مراجعه كنيد) بر خريد هم مي‌تواند صرفه جويي كرد. زيرا فروشگاه‌هاي آنلاين درصورتي مي‌توانند ماليات دريافت كنند كه داراي يك فروشگاه فيزيكي در محلي مشخص و ثبت شده باشند.

تنوع بيشتر در محصولات؛ از جمله مزاياي خريد اينترنتي

با انتخاب فروشگاه‌هاي آنلاين به منظور بستري براي خريد، شما با طيف وسيعي از تنوع رنگ، سايز، برند و… در هر محصول روبه رو هستيد. همانطور كه مي‌دانيد فضاي وب محدوديتي نداشته و شما با يك سرچ ساده قادر به خريد از سرتا سر جهان خواهيد بود.

مقايسه قيمت به ساده‌ترين شكل ممكن؛ فوايد طراحي سايت از نظر مشتريان شما

مقايسه و بررسي قيمت‌ها و ديگر ويژگي‌هاي ۲ محصول به صورت آنلاين بسيار آسان‌تر از روش خريد حضوري است. به طور مثال تصميم به خريد يك تردميل داريد. فروشگاه اينترنتي مورد نظر را پيدا كرده و با بررسي ۲ محصول در فاكتورهايي مانند قيمت، كارايي، نظر مشتريان و… مي‌توانيد با صرف هزينه كمتر محصول كارآمدتري را خريداري كنيد.

افزايش اعتماد مشتريان با طراحي سايت در مشهد

زماني كه شما در طراحي سايت فروشگاهي خود از بهترين و حرفه‌اي‌ترين گزينه‌ها استفاده نماييد، مي‌توانيد اين را به مشتريان نشان دهيد كه براي آن‌ها ارزش قائل بوده و برندي قابل اعتماد هستيد. مشتريان شما مي‌توانند تفاوت سايت فروشگاهي حرفه‌اي با ساير گزينه‌ها را درك كنند.

درك بهتر نيازهاي مشتريان

در يك فروشگاه فيزيكي نمي‌توانيد به خوبي تمامي نيازهاي مشتري را بررسي كرده و طبق آن‌ها خدمات خود را بهبود دهيد. اين امكاني است كه در طراحي سايت فروشگاهي براي شما در نظر گرفته شده است.

در دنياي اينترنت و وب ابزارهاي مختلفي وجود دارند كه شما مي‌توانيد با استفاده از آن‌ها تمامي حركات مشتريان را زيرنظر گرفته و نسبت به علاقه مندي‌هاي آن‌ها اطلاعات دقيق و درستي را به دست آوريد. به اين صورت قطعا محصولات محبوب آن‌ها را ارائه داده و درآمد بيشتري كسب مي‌كنيد.

فروش محصولات در سطح جهاني با طراحي يك سايت حرفه‌اي

شما در فروشگاه فيزيكي خود قطعا محدوديت جغرافيايي خواهيد داشت. حتي تمامي افرادي كه در همان شهر زندگي مي‌كنند با برند شما آشنا نخواهند بود. يعني تنها مي‌توانيد براي تعداد محدودي از مخاطبين محبوب باشيد.

اين شانس كم در جذب مشتري، مي‌تواند باعث كاهش درآمد شود. در حالي كه با داشتن وب سايت فروشگاهي قطعا مي‌توانيد در وسعت جغرافيايي بيشتري فعاليت كرده و مخاطبين بيشتري داشته باشيد.

با وجود اينستاگرام چه لزومي به استفاده از سايت و خدمات طراحي سايت است؟

شايد شما هم يك صفحه اينستاگرام پر فالوور براي كسب و كار خود داشته و فروش خوبي هم از طريق آن داريد. اينجاست كه براي شما سوال مي‌شود چرا بايد يك سايت براي كسب و كار خودم طراحي كنم؟

در جواب بايد بگوييم كه امروزه شبكه هاي اجتماعي مانند اينستاگرام در زندگي تمامي افراد نقش زيادي دارد. اما بايد بدانيد كه شما براي راه اندازي يك كسب و كار واقعي، برندسازي و حيات دائمي نياز به وب سايت داريد. به هر دليلي ممكن است كه شما صفحه اينستاگرام خود را از دست داده و يا با فيلتر شدن اينستاگرام تعدادي از مشتريانتان را از دست بدهيد.

اين به معناي در خطر افتادن تمامي زحمات و هزينه‌هايتان است. به علاوه اينكه شما در شبكه هاي اجتماعي به سختي مي‌توانيد برند خود را ساخته و شناخته شده شويد. از طرفي، هر برند پر اعتباري براي خود يك وب سايت دارد كه حداقل نشان از حرفه‌اي بودن آن دارد.

حتما شما هم به عنوان يك كاربر اينستاگرام تجربه كرده‌ايد و يا از آشنايان خود شنيده‌ايد كه كلاه برداري در آن فضا بسيار زياد است. همين موضوع هم باعث مي‌شود تا افراد سخت تر در فضاي اينستاگرام به شما اعتماد كنند.

اما سايت با توجه به ماهيت خود و مجوزهايي كه بايد دريافت كند تا بتواند يك فروشگاه اينترنتي باشد، از نظر اكثريت جامعه قابل اعتمادتر است. به همين دليل است كه ما به شما پيشنهاد مي‌كنيم در كنار اينستاگرام و فعاليت در شبكه هاي اجتماعي، از يك شركت طراحي سايت در مشهد هم كمك گرفته و سايت خود را راه اندازي كنيد.

آشنايي با ترندترين متد ۲۰۲۳ طراحي سايت در مشهد

در اين بخش تصميم داريم تا در رابطه ترندترين و معروف‌ترين متد طراحي سايت در سال ۲۰۲۳ صحبت كنيم. قطعا شما هم دوست داريد تا ظاهر سايت خود را طبق متد روز پيش برده و از اين طريق كاربران بيشتري را جذب كنيد.

لاين آرت در پس زمينه؛ ترند زيباي طراحي سايت در سال ۲۰۲۳

اولين مورد از ترندترين متد طراحي سايت ۲۰۲۳، اين است كه طراح سايت براي ايجاد زيبايي بيشتر، خطوطي را در پس زمينه سايت بياورد. اين خطوط مي‌توانند به عنوان خطوط راهنما نيز استفاده شده و مسير رسيدن به صفحه لندينگ را به كاربر نشان دهند.

استفاده از تصوير افراد واقعي در طراحي سايت براي كسب اطمينان مخاطب

جلب اعتماد مشتري، مهم‌ترين چيزي است كه بايد در سايت‌هاي مختلف به آن دقت شود. يك سايت مي‌تواند مخرب بوده و به راحتي باعث فريب كاربران شود. يكي از بهترين روش‌ها براي جلب اعتماد كاربر، استفاده از تصوير افراد واقعي است.

يعني شما مي‎توانيد تصاويري از افرادي كه بسيار به مشتريان و بازديدكننده‌هاي سايت شبيه هستند را در سايت بياوريد. اين راه حلي هوشمندانه براي اين كار است. البته بايد اين را بگوييم كه اين كار در سال ۲۰۲۳ بسيار ترند شده و مي‌تواند زيبايي خاصي به سايت ببخشد.

گراديانت تمام نشدني يا Fluid Gradient؛ ترند طراحي سايت حرفه‌اي

گراديان يكي از روش‌هايي است كه در طراحي عكس و بنر بسيار مورد استفاده قرار مي‌گيرد. البته اين روش در سايت به شكلي كه به صورت معمول مشاهده مي‌كنيد، استفاده نمي‌شود. طراح مي‌تواند با استفاده از Fluid Gradient، طرح‌هاي بسيار زيبايي را بسازد.

طرح‌هاي اين چنيني مي‌تواند ذهن و چشم بازديد كننده را مدت‌ها درگير كرده و اجازه كار ديگري به او ندهد. اين به توانايي طراح سايت در ايجاد طرحي خاص بستگي دارد.

استفاده از تعاملات خيره كننده در طراحي سايت

يكي از ترندترين متد طراحي سايت ۲۰۲۳ اين است كه از طرح‌هاي كنجكاو كننده استفاده كنيد. همه اين را مي‌دانيم كه افكت‌ها و انيميشن‌هايي كه در سايت وجود دارند، مي‌توانند بسيار جذاب باشند ولي فقط اين موارد نيستند كه مي‌توانند اين ميزان از هيجان را در كاربر به وجود آورند.

مي‌‎توانيد از طرح‌هاي كوچك و مينيمال به صورتي استفاده كنيد كه باعث شود كاربر كنجكاو شده و روي المان كليك كند. به اين صورت ديگر نيازي به افكت نيست. مي‌دانيد كه افكت‌ها و انيميشن‌ها باعث سنگين شدن سايت خواهند شد.

ايجاد قابليت روشن و تاريك شدن سايت؛ ترندترين  متد طراحي سايت در مشهد

شما مي‌توانيد اين قابليت را در سايت خود قرار دهيد كه كاربر بتواند به انتخاب خود، سايت را به حالت تاريك يا روشن درآورد. اين كاري است كه در ۹۰ درصد اپليكيشن‌هاي امروزي مانند تلگرام، انجام مي‌شود.

در واقع مي‌توانيد امكان ايجاد حالت شب را در سايت فعال كنيد. اين مي‌تواند براي خيلي از كاربران جالب باشد. به همين دليل اين كار به ترندترين متد طراحي سايت ۲۰۲۳ تبديل شده است.

ايجاد بعد سوم در طراحي سايت

تصاوير و المان‌هاي سه بعدي طرفداران خيلي زيادي دارند. طبيعتا ايجاد بعد سوم در يك عكس و ايجاد اين حس كه تصوير تخت نبوده و كاملا عادي است، مي‌تواند جالب باشد.

انيميشن‌هاي سه بعدي را با كمك سايه و ساخت عمق مي‌توانيد به راحتي ايجاد كنيد. حالا فرض كنيد  در يك سايت فروشگاهي و براي نمايش محصولات، از تصاوير سه بعدي استفاده كنيد. يعني كاربر بتواند محصول را دقيقا به صورتي ببيند كه در واقعيت مشاهده مي‌شود.

در اين صورت كاربر مي‌تواند به راحتي تمامي وجوه محصول را مشاهده كرده و براي خريد آن تصميم بگيرد.

ايجاد همپوشاني در عناصر صفحه به هنگام طراحي سايت ايده آل

يكي از پر ريسك‌ترين و ترندترين متد طراحي سايت ۲۰۲۳، استفاده از همپوشاني است. از اين روش بيشتر در سايت‌هاي تك صفحه‌اي يا صفحاتي از سايت كه قصد تعريف يك داستان را دارند، استفاده مي‌شود. اين متد از خسته شدن كاربر هنگام اسكرول صفحه، جلوگيري مي‌كند.

اين روش ريسك زيادي دارد چرا كه اگر كمي اشتباه كنيد، مي‌توانيد خوانايي صفحه را از بين ببريد يا كاربر را سردرگم كنيد. پس حتما قبل از شروع اين طرح، نمونه كارهاي زيادي را ببينيد.

مينيماليسم مدرن؛ ترند ۲۰۲۳ طراحي سايت

خيلي از افراد فكر مي‌كنند زماني كه نام مينيماليسم مدرن مي‌آيد، بايد به سايتي فكر كنيم كه داراي فضاي خالي خيلي زيادي است. اين تصور اشتباهي است. در واقع مينيماليسم مدرن به طرحي گفته مي‌شود كه در آن با ايجاد فضاي خالي بيشتر، تعدادي از مهم‌ترين المان‌ها را در معرض توجه قرار دهيد.

علاوه بر آن مي‌توانيد به كمك المان‌ها، طرح‌ها و عكس‌هاي مرتبط با موضوع سايت، كاري كنيد تا كاربر در همان لحظه اول با موضوع سايت آشنا شده و حتي نيازي به خواندن عنوان اصلي نداشته باشد.

براي مثال اگر سايتي در زمينه فروش لپ تاپ داريد، مي‌توانيد با اضافه كردن عكس‌هاي مربوط به تكنولوژي در قسمت‌هاي مختلف، اين موضوع را منتقل كنيد. البته بايد اين را بگوييم كه زياده روي در اين كار مي‌تواند تاثير برعكس داشته باشد.

مدت زمان طراحي سايت  در مشهد چقدر است؟

معمولا زمان مشخصي براي تكميل طراحي سايت وجود دارد. شما بايد با شركتي كار كنيد كه سايت را در اسرع وقت به شما تحويل دهد. هرچه سايت زودتر آماده شده و فرآيند بهينه ساز آن آغاز شود، با سرعت بيشتري به رتبه مناسب دست پيدا كرده و سودآوري خود را آغاز مي‌كند. در پارس وب تلاش نيروهاي فني ما بر آن است كه در سريع‌ترين زمان ممكن سايت را به بهترين و باكيفيت‌ترين حالت ممكن تحويل شما دهند.

اين مدت بسته به نوع سايت شما ممكن است متفاوت باشد. به عنوان مثال طراحي سايت شركتي در مشهد در شركت ما مي‌تواند كمتر از طراحي يك وب سايت فروشگاهي زمان ببرد. زيرا عموما سايت هاي شركت صفحات كمتري داشته و سرعت تحويل آن‌ها بيشتر خواهد شد. اما سايت هاي فروشگاهي به تناسب تعداد محصولات، ممكن است بيشتر از اين ميزان طول بكشد.

بهتر است براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه مدت زمان طراحي سايت در مشهد توسط تيم پارس وب، با مشاوران ما تماس بگيريد تا شما را به صورت رايگان در اين زمينه راهنمايي كنند.

تاثير طراحي سايت در مشهد بر افزايش فروش كسب و كارها

تمامي افرادي كه براي طراحي سايت اقدام مي‌كنند، براي رسيدن به سود بيشتر در تلاش هستند ولي شايد دقيقا تاثير طراحي سايت بر افزايش فروش را ندانند.

افزايش فروش با افزايش كاربر همراه است. يعني هرچه تعداد زيادي از افراد با برند و كسب و كار شما آشنا باشند، تعداد مشتريان نيز زياد خواهد شد. امروزه تعداد زيادي از افراد در دنياي مجازي و اينترنت حضور داشته و زماني كه سايت خود را راه اندازي كنيد مي‌توانيد اين كاربران به سمت خود جذب كنيد.

اين روزها اينترنت به قدري طرفدار پيدا كرده و مورد استفاده قرار مي‌گيرد كه در صورت عدم حضور در اين فضا نمي‌توانيد به خوبي استراتژي فروش خود را پيش ببريد.

به قدري اين فضا در زندگي كاربران تاثير گذاشته است كه قبل از هر خريدي ابتدا در انترنت جستجو كرده و شركت‌ها و فروشگاه‌هاي مختلف را بررسي خواهند كرد تا بتوانند خريد خود را از بهترين جا انجام دهند. اگر شما براي طراحي سايت اقدام نكنيد يعني ميدان را براي رقيبان خالي كرده و آن‌ها مي‌توانند اين كاربران را جذب كنند. اين يعني سود و فروش بيشتر براي رقيب شما كه سايت داشته و به روز تر از شما عمل كرده است.

ممكن است اين موضوع در ذهن شما شكل گرفته باشد كه هنوز خيلي از افراد به خريد حضوري اعتقاد داشته و اعتمادي به خريد اينترنتي ندارند ولي بايد اين را بدانيد كه در اين شرايط نيز كاربر در ابتدا براي جست و جو در رابطه با برندهاي مختلف به گوگل مراجعه كرده و نهايتا به همان شركت‌هايي كه سايتشان را مشاهده كرده، مراجعه خواهد كرد. اين يكي ديگر از تاثيراتي است كه طراحي سايت در فروش شما خواهد گذاشت.

تاثير طراحي سايت بر افزايش فروش

يكي ديگر از گزينه‌ها مربوط به تبليغات است. مي‌دانيد كه هرچه تبليغات بهتر و تاثيرگذارتري داشته باشيد، مي‌توانيد فروش خود را افزايش دهيد. روش‌هاي تبليغات در سايت و فضاي مجازي تاثير خيلي بيشتري از تبليغات حضوري دارند.

اين روزها مشتريان ديگر به تراكت‎ها و يا بيلبوردهاي تبليغاتي توجهي نشان نمي‌دهند ولي تبليغات مجازي مي‌توانند تاثيري روي آن‌ها داشته باشند. مهم‌ترين نوع تبليغات در فضاي مجازي سئو است. اگر سايت شما در لينك ۱ نتايج گوگل قرار داشته باشد، خود به خود مي‌تواند باعث جذب مشتري و همچنين افزايش فروش شود.

اين تبليغات هزينه‌هاي بسيار كمتري از تبليغات فيزيكي دارند. اين نيز باعث افزايش سود شما خواهد شد.

علاوه بر اين موضوعات بايد به آينده نيز فكر كنيد. شايد تا همين ۱۰ سال گذشته خبري از اينترنت به شكل امروزي نبود. در آن زمان هيچ كدام از خانه‌ها اينترنت نداشته و براي كارهاي واجب به كافي نت مراجعه مي‌كردند.

ولي فقط با گذشت چند سال اينترنت به قدري پيشرفت كرده است كه كسي نمي‌تواند بدون آن زندگي كند. اين پيشرفت در كسب و كارها نيز تاثير گذاشته و بدون طراحي سايت فروشگاهي نمي‌توانيد به تعداد زيادي از كاربران خود دست پيدا كنيد.

اين سرعت پيشرفت به حدي است كه شايد در آينده نزديك تمامي خريدهاي حضوري به خريد اينترنتي تبديل شده و اينجاست كه تاثير طراحي سايت در افزايش فروش بيشتر ديده مي‎‌شود.

عناصر كليدي طراحي وب سايت در مشهد

چه ويژگي‌هايي مي‌تواند يك وب سايت بد را از يك سايت خوب و يك سايت خوب را از سايتي عالي متمايز كند؟

با داشتن ويژگي‌هاي زير در سايت خود مي‌توانيد حرفه‌اي بودن آن را نشان دهيد:

جهت يابي يا Navigation؛ اهميت منو، بردكرامپ و… در طراحي سايت

بخش‌هاي مختلف سايت شما بايد براي كاربران واضح باشند. او بايد بداند دقيقا كجا قرار داشته و چگونه مي‌تواند به قسمت دلخواه خود در سايت دسترسي پيدا كند. در واقع ساختار سايت نبايد گيج كننده باشد. براي اين كار مي‌توانيد از نقشه سايت استفاده كنيد.

شايد فكر كنيد اين موضوع كاملا ساده و ابتدايي است ولي نكات خيلي ريزي در هر سايت وجود دارد كه با بهبود آن مي‌توانيد عملكرد سايت را بهبود بخشيد. براي مثال فرق ميان يك منو مزاحم و منو كاربردي به اندازه يك تار مو بوده و اين طراح ساي حرفه‌اي است كه مي‌تواند اين مرز باريك را رعايت كند.

طراحي بصري؛ از عناصر كليدي طراحي سايت در مشهد

يكي ديگر از عناصر كليدي طراحي وب سايت، توجه به نكات بصري است. استفاده از المان‎هاي بصري مي‌تواند به خوبي كاربران را تحت تاثير قرار دهد چرا كه تمامي انسان‎ها به اين المان‌ها حساس بوده و به راحتي جذب مي‌شوند. شما زمان خيلي كمي براي تحت تاثير قرار دادن مخاطب داشته و بايد كاري كنيد تا به برند شما اعتماد كند.

با داشتن طراحي بصري عالي اين تفكر را به مخاطب القا خواهيد كرد كه به او اهميت داده و بهترين سايت را طراحي كرديد. پس مي‌توانيد اعتماد او را جلب كنيد.

البته نبايد به هيچ وجه زياده روي كنيد. هر الماني بايد دقيقا در جاي خود و به دور از اغراق استفاده شود. در واقع تنها وظيفه آن‌ها تاكيد بر نقطه خاصي مي‌باشد.

محتوا؛ عنصر مهم در طراحي سايت و سئو

شايد فكر كنيد محتوا فقط براي سئو اهميت دارد. ولي اين يكي از عناصر كليدي طراحي وب سايت نيز محسوب مي‌شود. معمولا بيشتر كاربران از طريق مقالات سايت با آن آشنا خواهند شد. پس بايد مطالب مفيد و آموزنده را با بياني عالي و ظاهري مناسب در سايت قرار دهيد.

تعامل؛ رساندن كاربر به هدف سايت  از اصول اساسي طراحي سايت در مشهد

تعامل يكي ديگر از عناصر كليدي طراحي وب سايت، مي‌باشد. زيبايي تمام آن چيزي نيست كه سايت به آن نياز دارد. در واقع تمامي صفحات سايت شما بايد به صورتي باشد كه كاربر را به سمت هدف سايت (تماس، خريد محصول و …) بكشاند.

البته باز هم تفاوت بين تعامل و آزار خيلي باريك بوده و بايد مطمئن شويد طراح سايت شما اين مرز باريك را رعايت كند.

دسترسي به اطلاعات كليدي؛ قرار دادن مهم ترين اطلاعات در دسترس كاربر به هنگام طراحي سايت

تمامي اطلاعاتي كه در سايت شما وجود دارد كليدي نبوده و به درد مخاطب نمي‌خورد. تمامي كاربران زمان اين را ندارند كه تمامي سايت شما را گشته و اطلاعات مورد نياز خود را پيدا كنند. شايد آن‌ها تنها به يك شماره تماس نياز داشته باشند.

بايد اطلاعات كليدي سايت خود را مشخص كرده و آن‌ها را در جايي قرار دهيد كه در لحظه اول كاربر بتواند آن را مشاهده كند. در غير اين صورت اگر ورودي سايت نتواند به سرعت اين اطلاعات را پيدا نمايد، تجربه كاربري بدي به وجود آمده و به صورت ناراضي از سايت خارج خواهد شد.

طراحي صفحه فرود؛  مهم‌ترين صفحه سايت به هنگام طراحي سايت در مشهد

يكي از عناصر كليدي طراحي وب سايت، پيش بيني نياز كاربران است. بايد بدانيد كه كاربر شما به چه قسمتي از سايت نياز دارد. اگر وب سايت فروشگاهي داريد، چه محصول يا محصولاتي اهميت بيشتري داشته و يا در سايت شركتي، كدام خدمات مهم هستند.

بعد از تعيين قسمت مهم و كاربري سايت، بايد صفحه فرود مناسبي براي آن طراحي شده و تمامي نكات سئو روي آن انجام شود چرا كه در بيشتر مواقع مخاطب با جستجو در گوگل، سايت شما را پيدا خواهد كرد.

اگر يكي از محصولات مهم يا خدمات شما را سرچ كرده و با صفحه فرود مناسب و مرتبط با سرچ خود رو به رو نشود، احتمالا آن را بسته و سراغ سايتي مي‌رود كه مستقيما او را به خواسته خود برساند.

برند سازي؛ اصلي ترين هدف طراحي سايت

هدف اصلي از طراحي سايت اين است كه برند خود را در فضاي مجازي معرفي كرده و كاربران را بيشتر از قبل با كسب و كارتان آشنا كنيد. به همين دليل سايت بايد بازتابي از برند بوده و به صورتي طراحي شود كه با نوع كسب و كار، لوگو، شاخصه‌هاي مهم شركت و … سازگاري داشته باشد.

افزايش نرخ تبديل؛ تاثير طراحي المان مناسب در سايت و يك صفحه بهينه از لحاظ سئو

شما با داشتن سئو خوب مي‌توانيد كابران را به سايت جذب كنيد ولي با داشتن طراحي سايت خوب مي‌توانيد كاربر را به مشتري تبديل كنيد. المان‌هاي سايت بايد به صورتي باشند كه كاربر را به سمت خريد محصول هدايت كنند. به تعداد كاربراني كه به مشتري تبديل مي‌شوند، نرخ تبديل مي‌گويند و شما بايد در جهت افزايش آن تلاش كنيد.

قيمت طراحي سايت در مشهد

يكي از رايج ترين و البته مهم ترين سوالاتي كه در همان ابتداي كار با شركت هاي طراحي سايت بايد از آن ها بپرسيد، قيمت طراحي سايت است. قيمت طراحي سايت در مشهد به فاكتورهاي مختلفي بستگي دارد كه از جمله مهم ترين آن ها مي توان به موارد زير اشاره كرد:

نوع سايت

قيمت طراحي سايت در مشهد بسته به اينكه سايت مورد نظر شما فروشگاهي باشد يا شركتي و … با هم متفاوت است. دليل آن هم وجود تفاوت در امكانات مورد نياز براي طراحي هر يك از انواع سايت ها مي باشد. از آنجايي كه طراحي سايت فروشگاهي در مقايسه با طراحي ديگر انواع سايت به امكانات بيشتري نياز دارد و پيچيده تر است، بنابراين هزينه طراحي سايت فروشگاهي در مقايسه با ديگر انواع سايت نيز بيشتر خواهد بود.

طراحي سايت با كد يا CMS

قيمت طراحي سايت در مشهد همچنين بستگي به اين دارد كه سايت مورد نظر، نياز به كد نويسي دارد يا اينكه با استفاده از سيستم هاي مديريت محتوا نظير وردپرس، طراحي مي شود. به طور كلي قيمت طراحي سايت وردپرسي در مشهد در مقايسه با سايت كد نويسي شده، كمتر خواهد بود.

خوشبختانه امروزه با وجود سيستم هاي مديريت محتوا از جمله وردپرس مي توان انواع سايت را با هزينه بسيار مقرون به صرفه براي كسب و كارهاي كوچك و بزرگ، طراحي نمود.

تخصص و تجربه طراح سايت

اگر مي خواهيد يك سايت ايمن و مطمئن داشته باشيد، پيشنهاد مي كنيم حتما از خدمات شركت هاي معتبر طراحي سايت در مشهد استفاده كنيد. بدون شك يك طراح سايت متخصص و باتجربه، سايتي بدون عيب و ايراد طراحي كرده و تمام و كمال به شما تحويل خواهد داد. بدين منظور مي توانيد روي كمك آژانس ديجيتال ماركتينگ پارس وب حساب كنيد. كارشناسان طراحي سايت پارس وب با تخصص و تجربه كافي در زمينه طراحي انواع سايت از شركتي گرفته تا فروشگاهي و … آماده خدمات رساني به شما عزيزان هستند.

 منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۰۵:۲۳ توسط:najme موضوع: نظرات (0)