پارس وب1 پارس وب1 .

پارس وب1

با جذاب ترين ساحل هاي تفريحي كيش آشنا شويد!

ساحل‌هاي تفريحي كيش يكي از منطقه‌هاي زيباي ايران با طبيعت خاص مي‌باشد، قدم زدن در ساحل‌هاي تفريحي كيش به‌تنهايي لحظات خاطره‌انگيزي را برايتان ثبت خواهد كرد.

افراد زيادي كيش را تنها براي خريد كردن به ياد مي‌آورند به‌طوري‌كه اگر كسي قصد خريد نداشته باشد اين جزيره را براي او مناسب نمي‌دانند البته منطقه آزاد بودن اين جزيره و تعداد بالاي مركزهاي خريد اين جزيره در شكل دادن اين تصور بي‌تأثير نخواهد بود.

اما اگر منصفانه نگاه كنيم حقيقت چيز ديگري است. چون تنها لذت از ساحل‌هاي تفريحي كيش به دليل برخورداري از منظره‌هاي طبيعي و امكانات تفريحي متعدد، دليل كافي براي سفر به جزيره كيش خواهند بود.

سواحل اين جزيره به دليل رنگ مرجاني خاك، نقره‌اي مانند ديده مي‌شوند كه اين رنگ در هنگام درخشش آفتاب زيبايي خيره‌كننده‌اي را به وجود مي‌آورد.

اگر كمي استعداد و ذوق عكاسي داشته باشيد تا ساعت‌هاي متوالي چه روز و چه شب در اين ساحل‌ها خاطرات سفر خود را ثبت مي‌كنيد.

تا اين جاي مطلب سعي كرديم ويژگي‌هاي ساحل كيش را در شب و روز برايتان بيان كنيم، حال اگر مي‌خواهيد با اسامي بهترين ساحل‌هاي تفريحي كيش آشنا شويد، با ما همراه باشيد.

ساحل‌هاي تفريحي كيش : ساحل ميرمهنا

ميرمهنا يكي از معروف‌ترين سواحل كيش به شمار مي‌رود، اين ساحل در بلوار دريا كه شلوغ‌ترين منطقه كيش است، قرار دارد ميرمهنا بزرگ‌ترين پارك ساحلي جزيره است، در حقيقت اين ساحل به دليل غروب‌هاي زيبايي‌هايي كه دارد خيلي معروف است و افراد زيادي دوربين به دست سعي مي‌كنند يكي از بهترين و زيباترين غروب‌هاي زندگي خود را در قاب تصوير و آلبوم خود قرار دهند.

اين ساحل يك مجموعه كامل براي پر كردن وقت شما در اين جزيره است، علاوه بر اين امكانات موجود در آن نيز قيمت مناسبي دارد اگر قصد داريد لحظات متفاوتي را براي خود و خانواده‌تان رقم بزنيد و با آرامش در كنار لاك‌پشت‌هاي آرام جزيره قدم برداريد ساحل ميرمهنا قطعاً انتخاب خوبي است.

امكانات ساحل تفريحي ميرمهنا كيش
طراحي پارك ساحلي ميرمهنا در دو فاز صورت گرفته است و تمامي تفريحات ساحلي و دريايي مانند شاتل و بنانا كيش و سايرين در آن انجام مي‌شود. اگر به تفريحات ديگر آبي يا غيرآبي نيز علاقه داريد، مطلب بهترين تفريحات كيش را مطالعه كنيد.

اين ساحل مجهز به پيست دوچرخه‌سواري است، شما مي‌توانيد از ماهيگيران اين جزيره ماهي تازه بخريد و در زير آلاچيق‌هاي همين ساحل باكمي ادويه خوشمزه، بهترين ماهي عمر خود را بپزيد و بخوريد در ساعت‌هاي خاصي از روز امكان تجربه كردن ماهيگيري در اسكله اين پارك ساحلي وجود دارد. اين ساحل مانند ديگر ساحل‌هاي تفريحي كيش امكانات هيجان‌انگيز و مفرحي را براي گردشگران در نظر گرفته است.

ساحل ميرمهناي كيش ازنظر موقعيت مكاني نيز شرايط بسيار خوبي دارد، چون در مجاورت آن جاذبه‌هاي گردشگري زيادي مانند شهر زيرزميني كاريز و بولينگ مريم وجود دارد كه در صورت تمايل مي‌توانيد بازديد از اين دو را نيز در برنامه خود بگذاريد.

شهر زيرزميني كاريز جزو بهترين جاذبه‌هاي تاريخي كيش است كه قبلاً توضيحات كاملي را در مورد آن داديم.

در اين ساحل براي بچه‌ها وسايل بازي به‌صورت رايگان در دسترس است. از ديگر امكانات اين ساحل تفريحي مي‌توان دسترسي به دستشويي، كافي‌شاپ، آلاچيق براي نشستن، ابزاري براي درست كردن غذا و امكانات ديگر را نام برد به‌طوركلي تفريحات ساحلي كيش در ميرمهنا خيلي كامل است و اگر در برنامه خود نصف روز را به اين گشتن در اين ساحل اختصاص دهيد، قطعاً پشيمان نخواهيد شد.

ساحل درختان نارگيل

درختان نارگيل از درختان خاص مناطقي با شرايط آب و هوايي مشابه با كيش هستند و تنها در زمين‌هاي مخصوصي رشد مي‌كنند. اين درختان مي‌توانند تا ارتفاع 30 متر رشد كنند قطر تنه اين درختان به يك متر مي‌رسد و برگ‌هايشان بسيار بلند است و طول آن‌ها حتي به 5 متر نيز ممكن است برسد. خوشه‌هاي ميوه اين درخت به‌تنهايي از زيبايي‌هاي طبيعت جزيره كيش به شمار مي‌رود.

براي بيشتر مردم خيلي كم رخ مي‌دهد كه بتوانند اين درختان را از نزديك ببينند، حال ديگر اين تصور را داشته باشيد كه ساحل نقره‌اي‌رنگ با دريايي نيلگون خليج‌فارس در كنار درختان نارگيل منظره‌ بسيار خاص و بكري را به تصوير مي‌كشد بازديد از اين ساحل تفريحي كيش را حتماً در برنامه خود قرار دهيد و از كنار آن بي‌تفاوت نگذريد. در ساحل درختان نارگيل كيش لورهاي قديمي در امتداد آلاچيق‌ها قرارگرفته‌اند. اين ساحل در نزديكي اسكله بزرگ تفريحي كيش و مجموعه ورزشي آقايان قرار دارد.

اين منطقه به اين دليل كه دور از مركز شهر است، آرامش بسيار زيادي را به گردشگران تور كيش از اصفهان هديه مي‌دهد. اگر برنامه‌ريزي خود را طوري انجام دهيد كه نزديك غروب آفتاب در اين مكان باشيد، قطعاً ديدن غروب در ساحل درختان نارگيل تصوير خاطره‌انگيزي را برايتان به همراه خواهد داشت حتماً قبل از سفر دوربين ‌عكاسي خود را آماده كنيد تا از اين ساحل در كنار غروب آفتاب عكس‌هاي زيبايي بگيريد و تا سال‌هاي سال اين لحظات را از ياد نبريد.

امكانات ساحل درختان نارگيل
همان‌طور كه گفتيم يكي از بهترين ساحل‌هاي تفريحي كيش ساحل درختان نارگيل است كه اين شهرت بالا را مي‌توان به علت امكانات فراواني دانست كه در اختيار مهمانان جزيره قرار مي‌دهد در ساحل درختان نارگيل مي‌توانيد به دوچرخه‌سواري بپردازيد. علاوه بر اين چندين بوفه در اين ساحل براي خريد خوراكي و تنقلات وجود دارد.

كافي‌شاپ هتل 5 ستاره داريوش و رستوران ميرمهنا نيز در نزديكي ساحل قرار دارند كه براي صرف صبحانه، ناهار يا شام مي‌توانيد به آن‌ها مراجعه كنيد در اين ساحل استثنائي مي‌توانيد هندبال، واليبال ساحلي و فوتبال بازي كنيد، علاوه بر اين پس از بازي مي‌توانيد از امكاناتي مانند دوش و دستشويي كه در پلاژ آقايان قرار دارد، بهره ببريد.

ساحل مرجان

وجود مرجان‌ها در اين ساحل كيش زيبايي خاصي را به اين ساحل بخشيده است. درواقع دليل تمايز اين ساحل از ديگر ساحل‌ها تفريحي كيش همين زيبايي منحصربه‌فرد مرجان‌ها است مرجان‌ها موجودات باارزشي هستند كه علاوه بر نقش مفيد در اكوسيستم، ظاهري زيبا را براي دريا به همراه دارند.

ساحل مرجاني در شرق جزيره در كنار بازار مرجان قرار دارد. پياده‌روي در اين ساحل متفاوت با توجه به تمم آن زيبايي‌ها در كنار صدف‌ها و سنگ‌هاي دريايي خاطرات زيادي را در ذهن شما ثبت خواهد كرد به دليل زلال و شفاف بودن آب‌ دريا حيوانات دريايي موجود در آن به‌راحتي ديده مي‌شوند و خود چنين ويژگي مي‌تواند زيبايي اين ساحل را تكميل كند.

اگر شما تور كيش از مشهد رزرو كرديد يكي از ساحل‌هايي كه به شما پيشنهاد مي‌شود ساحل مرجان است چون اين ساحل بسيار محيطي آرام و زيبايي دارد

امكانات ساحل مرجان كيش
در اين ساحل تفريحي جزيره كيش امكاناتي نظير آلاچيق، پيست دوچرخه‌سواري و اسكله‌اي ديده مي‌شود كه به دريا راه دارد دست‌اندركاران اسكله تفريحي اين ساحل تفريحات مهيجي را براي ميهمانان خود برنامه‌ريزي كرده‌اند. غواصي، شاتل، جت اسكي، بنانا و پاراسل از تفريحات آبي موجود در اسلكه اين ساحل كيش هستند.

در اين ساحل باربيكيو براي پختن غذا و جلوگيري از آسيب به طبيعت وجود دارد. علاوه بر اين كودكان نيز مي‌توانند از وسايل بازي موجود در اين ساحل استفاده كنند.

ساحل‌اسكله تفريحي كيش

اسكله تفريحي كيش از معروف‌ترين ساحل‌هاي تفريحي كيش به شمار مي‌رود و براي اغلب توريست‌ها و مسافران آشنا است.

اين اسكله با طول بلندي كه دارد در تمامي ساعات شبانه‌روز خيلي شلوغ است و چشم‌انداز بي‌نظيري را به وجود مي‌آورد. تمام چنين مسائلي اين ساحل اين اسكله را به بهترين سواحل كيش تبديل كرده‌اند كه هر فرد زمان سفر به كيش بايد از آن ديدن كند.

امكانات ساحل‌ هاي تفريحي كيش
امكانات تفريحي در اين اسكله به‌قدري زياد و متنوع است كه مي‌تواند رضايت تمام افراد را به بهترين شكل فراهم كند در اين محيط مي‌توانيد با غواصي دنياي زيرآب را ببينيد، با قايق به وسط آب‌هاي نيلگون خليج‌فارس برويد، از تفريحاتي مثل پاراسل و فلاي برد استفاده كنيد يا در پيست ساحل با دوچرخه به همراه عزيز خود ركاب بزنيد.

از طرفي برخي افراد ممكن است تنها روي اسكله چوبي اين ساحل تفريحي قدم بزنند، به ماهي‌ها غذا دهند و به تماشاي غروب و مرغان دريايي بپردازند.

ساحل مرد ماهيگير

مجسمه‌اي به طول 12 متر كه نشان‌دهنده يك مرد ماهيگير است در ساحلي تحت همين نام نصب‌شده است، اين مجسمه يكي از نمادهاي جزيره كيش به‌حساب مي‌آيد و افراد زيادي زير آن عكس گرفته‌اند درواقع اين مجسمه دومين مجسمه بزرگ ازنظر ابعاد در ايران است و همين مساله پارك ساحلي آن را به معروف‌ترين سواحل كيش بدل كرده است.

گياهاني كه در اين پارك ساحلي به چشم مي‌خورند اغلب بومي خود جزيره هستند. اگر به اين ساحل سر بزنيد حتماً درختاني مانند گز، لور، كرت و نخل خرما را خواهيد ديد.
وجود اين درختان زيبايي اين ساحل كيش را در شب دوچندان مي‌كند يكي از تفريحات ساحلي كيش در اين پارك ساخت مجسمه‌هاي شني است. در روزهاي خاصي كه مناسبتي وجود داشته باشد، در اين محيط جشنواره مجسمه‌سازي برگزار خواهد شد. اما در زمان‌هاي ديگر نيز افراد علاقه‌مند در گوشه و كنار ساحل مي‎‌خواهند اثر هنري خود را خلق كنند.
ساحل سيمرغ

ساحل سيمرغ يكي ديگر از بهترين ساحل‌هاي تفريحي كيش و به عنوان مقصدي مهم براي مسافران تور كيش از تهران است كه يك پارك تفريحي با امكانات بالا در مجاورت آن قرار دارد در اين پارك امكانات تفريحي زيادي براي يك گردش خانوادگي و دوستانه وجود دارد كه در ادامه به ذكر آن‌ها مي‌پردازيم.

امكانات ساحل سيمرغ كيش
امكاناتي مانند زمين‌بازي براي بچه‌ها، مسيري براي پياده‌روي افراد مسن، پيست اسكي، زمين پينگ پنگ و بدمينتون در محيط در اختيار علاقه‌مندان قرار مي‌گيرد زمين‌بازي براي كودكان يكي از مزاياي مثبت اين ساحل تفريحي كيش است، چراكه كودكان مي‌توانند درزماني كه در آنجا حضور دارند بازي كنند و لذت كافي ببرند.

به‌طوركلي اين ساحل تمامي امكانات را براي علاقه‌مندان به رشته‌هاي ورزشي مختلف تهيه ديده است و مكاني مناسب براي ثبت لحظات شاد و مفرح در جزيره كيش محسوب مي‌شود ازنظر موقعيت مكاني نيز شرايط كاملاً عالي دارد، چون درست در كنار پارك دلفين‌ها قرار دارد، به همين دليل مي‌توان بازديد از اين دو را در يك روز قرار داد.

ما در اين مطلب سعي كرديم فهرستي از بهترين ساحل‌هاي تفريحي كيش را براي شما معرفي كنيم و امكانات موجود در هر كدام را نيز توضيح دهيم هركدام از اين ساحل‌ها زيبايي خاص خود رادارند و اگر مي‌توانيد حتماً بازديد از هركدام را با توجه به تعداد روزهايي كه در جزيره قرار داريد در برنامه خود بگنجانيد.
اگر نمي‌دانيد در اين سفر ديگر چه‌كارهايي كنيد، قبلاً مطلبي به اسم راهنماي سفر به كيش نوشتيد كه نكات جامعي از كارهايي دارد كه در جزيره مي‌توانيدانجام دهيد
اگر شما از آن دسته افرادي هستيد كه تابه‌حال به كيش سفركرده‌ايد و با امكانات بيشتري از هركدام از اين ساحل‌ها آشنايي داريد، در قسمت نظرات، تجربه خود را با ديگران به اشتراك بگذاريد 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۴۷:۲۳ توسط:najme موضوع: نظرات (0)

مزايا و معايب ماشين لباسشويي بدون تسمه

بدون شك يكي از مهم‍ترين وسايلي كه امروزه پاي ثابت وسايل برقي هرخانه‌اي به حساب مي‌آيد، ماشين لباسشويي خواهدبود. در چندسال گذاشته تمام لباسشويي‌هاي موجود در بازار به واسطه تسمه پروسه شستشو را انجام مي‌دادند. اما باتوجه به معايب اين وسيله، توليدكنندگان را مجاب كرد تا ماشين لباسشويي بدون تسمه توليدكرده و به‌فروش برسانند. اگر شما هنوز هم از ماشين لباسشويي تسمه‌دار استفاده مي‌كنيد و جايگزين كردن آن براي شما هزينه زيادي دربردارد، به شما توصيه مي‌كنيم كه به هنگام مواجه با مشكل، از خدمات نمايندگي تعمير ماشين لباسشويي در مشهد كمك بگيريد.

براي اينكه بتوانيد تصميم درستي در خريد گرفته و بودجه خود را به درستي هزينه كنيد، لازم است از مزايا و معايب ماشين لباسشويي بدون تسمه اطلاعات بيشتري دراختيار داشته‌باشيد.

ماشين لباسشويي بدون تسمه (Direct Drive)
ماشين لباسشويي بدون تسمه از هيچ اتصالي در ساختار و پيكربندي آن استفاده نمي‌شود. با اين حال اين وسيله دركنار مزاياي زيادي كه دارد، از معايبي هم برخوردار است كه در ادامه به آن اشاره خواهيم‌كرد.

ماشين لباسشويي بدون تسمه سبك تر از لباسشويي تسمه دار
ساختار داخلي بدون تسمه و عدم وجود هرگونه اتصال زنجيري و تسمه‌اي، تاثير بسياري در وزن اين وسيله دارد. در حقيقت موتور مخصوص و Flywheel با سيم‌پيچي بزرگ نيرو را به شفت لباسشويي وارد مي‌كند. همين موتور و سيستم جايگزين اتصالات تسمه‌اي شده و باعث شده تا عملكرد آن افزايش پيدا كند. علاوه براين وزن كمتري هم نسبت به مدل‌هاي قديمي‌تر دارند.

كاهش لرزش لباسشويي بدون تسمه
از ديگر مواردي كه باعث برتري لباسشويي بي‌تسمه به مدل‌هاي تسمه‌دار شده، كاهش لرزش دستگاه هنگام شستشو است. به‌اين‌خاطركه قدرت لازم براي چرخاندن ديگ مستقيم از Direct Drive منتقل شده و قطعات مكانيكي در آن حذف شده است.

در صورتي كه لباسشويي ايندزيت شما با مشكل لرزش مواجه است، به شما توصيه مي‌كنيم كه از خدمات تعمير ماشين لباسشويي ايندزيت در مشهد گروه آرين تعمير استفاده نماييد.

كاهش مصرف انرژي در ماشين لباسشويي بدون تسمه
در لباسشويي هاي بدون تسمه به دليل حذف بعضي از قطعات و اتصالات ميزان انرژي مصرفي كاهش پيدا كرده است؛ بنابراين تمام انرژي بين واحدهاي تقسيم‌بندي مي‌شود و همين امر باعث شده تا راندمان انرژي در لباسشويي افزايش پيدا كند.

كاهش ميزان صداي توليد شده در ماشين لباسشويي بدون تسمه
در بسياري از تبليغات ماشين لباسشويي علاوه بر كاهش لرزش دستگاه، به كاهش صداي ايجاد شده هنگام فرايند شستشو اشاره مي‌شود. چراكه اكثر كاربران از ميزان صداي توليدشده ناراضي هستند و اين سبب شده تا رو به خريد مدل‌هاي جديد لباسشويي بياورند. درواقع به كار بردن تكنولوژي Direct Drive علاوه بر كاهش ميزان لرزش، بخش زيادي از صدا را هم كم كرده است.

استفاده از موتوري پرقدرت در لباسشويي بدون تسمه
باتوجه به طراحي و فناوري به كاربرده شده در اين مدل، به دليل حذف اتصالات و قطعات اضافي، توليدكنندگان تمركز بيشتري بر قدرت و سرعت موتور گذاشتند. ضمن اينكه استفاده از سنسورهاي پيشرفته اين امكان را فراهم كرده تا برنامه‌هاي شستشو با دقت بيشتري انجام شود.

افزايش كيفيت شستشو و تنوع برنامه ها نتيجه خريد لباسشويي بدون تسمه
لباسشويي‌هايي كه در ساختار داخلي خود از تسمه‌اي استفاده نشده، برنامه‌هاي متنوع‌تري را براي رضايت بيشتر كاربران از نتيجه عملكرد تعبيه كرده‌اند. اين مدل‌ها دركنار صرفه‌جويي در مصرف برق، از آب كمتري هم استفاده مي‌كند. همچنين دور موتور قدرتمند آن تا 2000 دور در دقيقه مي‌تواند البسه را تا حدود زيادي خشك كند.

معايب ماشين لباسشويي بدون تسمه
قطعا استفاده از اين مدل لباسشويي در كنار مزايا، ويژگي‌هاي منفي هم دارد. اين موارد شامل:

ماشين لباسشويي بدون تسمه گران تراز لباسشويي تسمه دار است
در كنار كيفيت و برند كه زمان خريد لباسشويي، فاكتور مهم ديگر قيمت اين وسيله برقي است. با درنظر گرفتن اينكه در لباسشويي‌هاي جديد و بدون تسمه از تنوع برنامه شستشو و به روزترين تكنولوژي‌ها استفاده شده، پرداخت هزينه بيشتر منطقي به نظر مي‌رسد.

حذف تسمه در اين وسيله باعث جايگزيني سنسورهاي حركتي بسيار دقيق شده تا كنترل دقيق‌تري بر چرخ دنده‌ها داشته‌باشند. چراكه در نبود تسمه بايد سيگنال‌هاي ورودي و خروجي موتور با حساسيت بيشتري تشخيص داده‌شود.

بهترين ماشين لباسشويي بدون تسمه ايراني يا خارجي
حال كه با ‌ويژگي‌هاي اين مدل از لباسشويي آشنا شديد، لازم است بدانيد تمام برندهاي معتبر ايراني و خارجي سعي در استفاده اين تكنولوژي در محصولات خود دارند. اما بهترين اين برندها عبارتنداز:

ماشين لباسشويي ال جي
ماشين لباسشويي سامسونگ
ماشين لباسشويي بوش
ماشين لباسشويي پاكشوما


خلاصه مطلب اينكه...

باتوجه به مزاياي ذكرشده از اين مدل ماشين لباسشويي و هزينه بالايي كه براي خريد آن مي‌پردازيد، توصيه مي‌كنيم درصورت مواجه شدن باهرگونه مشكلي به نمايندگي تعمير ماشين لباسشويي در مشهد يا هرشهر ديگري مراجعه كنيد. زيرا استفاده از تجربه و دانش اين گروه شما را از پرداخت هزينه‌هاي اضافي باز مي‌دارد.

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۴۱:۲۴ توسط:najme موضوع: نظرات (0)

مزايا و معايب ماشين لباسشويي بدون تسمه

بدون شك يكي از مهم‍ترين وسايلي كه امروزه پاي ثابت وسايل برقي هرخانه‌اي به حساب مي‌آيد، ماشين لباسشويي خواهدبود. در چندسال گذاشته تمام لباسشويي‌هاي موجود در بازار به واسطه تسمه پروسه شستشو را انجام مي‌دادند. اما باتوجه به معايب اين وسيله، توليدكنندگان را مجاب كرد تا ماشين لباسشويي بدون تسمه توليدكرده و به‌فروش برسانند. اگر شما هنوز هم از ماشين لباسشويي تسمه‌دار استفاده مي‌كنيد و جايگزين كردن آن براي شما هزينه زيادي دربردارد، به شما توصيه مي‌كنيم كه به هنگام مواجه با مشكل، از خدمات نمايندگي تعمير ماشين لباسشويي در مشهد كمك بگيريد.

براي اينكه بتوانيد تصميم درستي در خريد گرفته و بودجه خود را به درستي هزينه كنيد، لازم است از مزايا و معايب ماشين لباسشويي بدون تسمه اطلاعات بيشتري دراختيار داشته‌باشيد.

ماشين لباسشويي بدون تسمه (Direct Drive)
ماشين لباسشويي بدون تسمه از هيچ اتصالي در ساختار و پيكربندي آن استفاده نمي‌شود. با اين حال اين وسيله دركنار مزاياي زيادي كه دارد، از معايبي هم برخوردار است كه در ادامه به آن اشاره خواهيم‌كرد.

ماشين لباسشويي بدون تسمه سبك تر از لباسشويي تسمه دار
ساختار داخلي بدون تسمه و عدم وجود هرگونه اتصال زنجيري و تسمه‌اي، تاثير بسياري در وزن اين وسيله دارد. در حقيقت موتور مخصوص و Flywheel با سيم‌پيچي بزرگ نيرو را به شفت لباسشويي وارد مي‌كند. همين موتور و سيستم جايگزين اتصالات تسمه‌اي شده و باعث شده تا عملكرد آن افزايش پيدا كند. علاوه براين وزن كمتري هم نسبت به مدل‌هاي قديمي‌تر دارند.

كاهش لرزش لباسشويي بدون تسمه
از ديگر مواردي كه باعث برتري لباسشويي بي‌تسمه به مدل‌هاي تسمه‌دار شده، كاهش لرزش دستگاه هنگام شستشو است. به‌اين‌خاطركه قدرت لازم براي چرخاندن ديگ مستقيم از Direct Drive منتقل شده و قطعات مكانيكي در آن حذف شده است.

در صورتي كه لباسشويي ايندزيت شما با مشكل لرزش مواجه است، به شما توصيه مي‌كنيم كه از خدمات تعمير ماشين لباسشويي ايندزيت در مشهد گروه آرين تعمير استفاده نماييد.

كاهش مصرف انرژي در ماشين لباسشويي بدون تسمه
در لباسشويي هاي بدون تسمه به دليل حذف بعضي از قطعات و اتصالات ميزان انرژي مصرفي كاهش پيدا كرده است؛ بنابراين تمام انرژي بين واحدهاي تقسيم‌بندي مي‌شود و همين امر باعث شده تا راندمان انرژي در لباسشويي افزايش پيدا كند.

كاهش ميزان صداي توليد شده در ماشين لباسشويي بدون تسمه
در بسياري از تبليغات ماشين لباسشويي علاوه بر كاهش لرزش دستگاه، به كاهش صداي ايجاد شده هنگام فرايند شستشو اشاره مي‌شود. چراكه اكثر كاربران از ميزان صداي توليدشده ناراضي هستند و اين سبب شده تا رو به خريد مدل‌هاي جديد لباسشويي بياورند. درواقع به كار بردن تكنولوژي Direct Drive علاوه بر كاهش ميزان لرزش، بخش زيادي از صدا را هم كم كرده است.

استفاده از موتوري پرقدرت در لباسشويي بدون تسمه
باتوجه به طراحي و فناوري به كاربرده شده در اين مدل، به دليل حذف اتصالات و قطعات اضافي، توليدكنندگان تمركز بيشتري بر قدرت و سرعت موتور گذاشتند. ضمن اينكه استفاده از سنسورهاي پيشرفته اين امكان را فراهم كرده تا برنامه‌هاي شستشو با دقت بيشتري انجام شود.

افزايش كيفيت شستشو و تنوع برنامه ها نتيجه خريد لباسشويي بدون تسمه
لباسشويي‌هايي كه در ساختار داخلي خود از تسمه‌اي استفاده نشده، برنامه‌هاي متنوع‌تري را براي رضايت بيشتر كاربران از نتيجه عملكرد تعبيه كرده‌اند. اين مدل‌ها دركنار صرفه‌جويي در مصرف برق، از آب كمتري هم استفاده مي‌كند. همچنين دور موتور قدرتمند آن تا 2000 دور در دقيقه مي‌تواند البسه را تا حدود زيادي خشك كند.

معايب ماشين لباسشويي بدون تسمه
قطعا استفاده از اين مدل لباسشويي در كنار مزايا، ويژگي‌هاي منفي هم دارد. اين موارد شامل:

ماشين لباسشويي بدون تسمه گران تراز لباسشويي تسمه دار است
در كنار كيفيت و برند كه زمان خريد لباسشويي، فاكتور مهم ديگر قيمت اين وسيله برقي است. با درنظر گرفتن اينكه در لباسشويي‌هاي جديد و بدون تسمه از تنوع برنامه شستشو و به روزترين تكنولوژي‌ها استفاده شده، پرداخت هزينه بيشتر منطقي به نظر مي‌رسد.

حذف تسمه در اين وسيله باعث جايگزيني سنسورهاي حركتي بسيار دقيق شده تا كنترل دقيق‌تري بر چرخ دنده‌ها داشته‌باشند. چراكه در نبود تسمه بايد سيگنال‌هاي ورودي و خروجي موتور با حساسيت بيشتري تشخيص داده‌شود.

بهترين ماشين لباسشويي بدون تسمه ايراني يا خارجي
حال كه با ‌ويژگي‌هاي اين مدل از لباسشويي آشنا شديد، لازم است بدانيد تمام برندهاي معتبر ايراني و خارجي سعي در استفاده اين تكنولوژي در محصولات خود دارند. اما بهترين اين برندها عبارتنداز:

ماشين لباسشويي ال جي
ماشين لباسشويي سامسونگ
ماشين لباسشويي بوش
ماشين لباسشويي پاكشوما


خلاصه مطلب اينكه...

باتوجه به مزاياي ذكرشده از اين مدل ماشين لباسشويي و هزينه بالايي كه براي خريد آن مي‌پردازيد، توصيه مي‌كنيم درصورت مواجه شدن باهرگونه مشكلي به نمايندگي تعمير ماشين لباسشويي در مشهد يا هرشهر ديگري مراجعه كنيد. زيرا استفاده از تجربه و دانش اين گروه شما را از پرداخت هزينه‌هاي اضافي باز مي‌دارد.

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۳۷:۵۶ توسط:najme موضوع: نظرات (0)

برنديگ رو قوي كن، لينك يك تضميني مي‌شه

هر برندي براي رشدكردن در بازار به «شخصيت» نياز دارد. كسب‌وكارها از طريق «برندسازي» و با استفاده از خدمات آژانس ديجيتال ماركتينگ در مشهد،شخصيت پيدا مي‌كنند و اثر خود را بر مصرف‌كنندگان و مشتريان مي‌گذارند. اما عملكرد برندينگ، فراتر از اين است؛ شخصيت‌دهي به كسب و كار، تكنيكي براي افزايش رتبه‌بندي موتورهاي جستجو است كه اغلب ناديده گرفته مي‌شود.

در اين مقاله درباره تاثيرات برندينگ در سئو صحبت مي‌كنيم.

برندينگ بر سئو چه تاثيري مي‌گذارد؟
همان‌طور كه درك برند رفتارهاي جامعه را تغيير مي‌دهد، در الگوريتم‌هاي گوگل نيز اثر گذاشته و جايگاهي پيدا مي‌كند كه نتايج جستجو را تغيير مي‌دهد. اين تاثيرات شامل موارد زير هستند:

نام تجاري اعتماد را افزايش مي‌دهد و باعث مي‌شود مردم كليك كنند
يكي از چيزهايي كه مردم به راحتي تشخيص مي‌دهند، يك برند است. تصور كنيد كه شما درباره يك بيماري خاصي به زبان انگليسي سرچ مي‌كنيد. گوگل چندين نتيجه را در صفحه اول براي شما مي‌آورد. اولين آن‌ها مربوط به سايتي است كه شما آن را نمي‌شناسيد، مورد دوم جستجو از سايت مايوكلينيك (Mayo Clinic) و مورد سوم وب‌مد (WebMD) است. در اين شرايط شما روي كدام گزينه كليك مي‌كنيد؟

حتما موافق هستيد كه لينك اولي را رها كرده و روي دومي و سومي كليك مي‌كنيد. وقتي تعداد زيادي از افراد اين‌كار را مي‌كنند، گوگل مي‌فهمد كه دو لينك بعدي شناخته شده و يا به عبارتي «برند» هستند. پس آنها را در رتبه سئو بالا مي‌برد. در شركت پارس وب اغلب پروژه‌هاي سئو با استفاده از تكنيك افزايش رتبه و آگاهي مردم از برند، سئو در مشهد را به نحوي احسن براي كسب وكار شما انجام مي‌دهد.

به همين راحتي برند بودن يا برندسازي مي‌تواند نتايج سئو را تحت تاثير قراردهد.

دريافت بك‌لينگ بيشتر
وقتي شناخته شده باشيد، مطالب كه عرضه مي‌كنيد به عنوان مطالب معتبر نقل قول مي‌شود. كاربران مطالب شما را با ديگران به اشتراك مي‌گذارند و يا درباره مطالبي كه مي‌نويسند به شما لينك مي‌دهند. اين يك سيگنال فوق‌العاده براي گوگل است كه متوجه شود كه شما ارزش آن را داريد كه رتبه‌بندي گوگل بالا برويد.

همان‌طور كه مي‌دانيد، بك‌لينك يكي از چيزهاي ارزشمندي است كه مي‌تواند روي سئوي سايت شما تاثير بگذارد. بسياري از افراد با نوشتن پست ميهمان بك‌لينك به دست مي‌آورند و برخي ديگر با روش‌هاي سئو كلاه سياه اين كار را مي‌كنند. يعني به جاهاي مختلف رفته و در قسمت نظرات براي خود بك‌لينك مي‌گذارند. با اين حال گوگل تفاوت لينك‌هاي معتبر و واقعي را از انواع تصنعي مي‌فهمد و به آنها اعتبار مي‌دهد.

بازشدن دروازه‌هاي ترافيك به سمت سايت
سايت‌ها و كسب و كارهاي گمنام ترافيك خود را از طريق سرچ عمومي و كي‌وردها به دست مي‌آورند. وقتي كاربر كي‌ورد مشخصي را سرچ كند، نتايجي براي او به نمايش درمي‌آيد. بسته به قوت سئوي سايت‌هاي گمنام، ممكن است در نتايج جستجوي نمايان شوند و كاربر روي آنها كليك كرده و وارد سايت شود.

درحالي‌كه در مورد برندها شرايط تا حدودي متفاوت است. آنها علاوه بر اين‌كه در نتيجه ارگانيك سرچ ظاهر مي‌شوند، به طور مستقل سرچ شده و ترافيك دريافت مي‌كنند. براي مثال اگر قصد سفر داشته باشيد ممكن است به جاي سرچ «بليط ارزان براي مشهد» برند‌هايي كه اين خدمات را ارائه مي‌دهند سرچ ‌كنيد،  مثلا «علي بابا»، «الي گشت» و مواردي از اين قبيل.

علاوه بر اين، بك لينك‌هايي كه دريافت كرده‌ايد ترافيك سايت شما را بالا مي‌برند. به عبارت ديگر برندينگ مثل موجي عمل مي‌كند كه سئوي سايت شما را تقويت مي‌كند و اين تقويت سئو، مجددا به پرآوازه‌تر شدن نام برند شما مي‌انجامد.

گوگل در سايت شما به دنبال برند بودن مي‌گردد
وقتي يك متخصص تغذيه با سابقه سي‌ساله در سايت خود مطلبي مي‌گذارد، گوگل درك مي‌كند كه چنين فردي با در اختيار قراردادن مطالب غلط، شهرت و اعتبار خود را كم نمي‌كند. به عبارت ديگر مطالبي كه درباره برند شما، سابقه آن، محل و مواردي از اين قبيل در اطلاعات سايت وجود دارد، به كار شما اعتبار مي‌بخشد.

يك برند معمولا علاوه بر يك اسم خاص، داراي اين ويژگي‌ها نيز هست.  وقتي گوگل سايتي را به عنوان يك برند معتبر شناسايي كند، به مطالب آن اعتبار بيشتري مي‌دهد، چون احتمال آن كمتر است كه چنين سايتي مطالب ناصحيحي را در اختيار افراد قرار دهد. اما در مورد يك سايت بي نام و نشان، چنين چيزي بعيد نيست.

هم استنادي لينك‌ها و هم رخدادي
امروزه بك‌لينك صرف براي بهبود رتبه سئو كافي نيست. «محبوبيت لينك» بخش مهمي از نحوه رتبه‌بندي وب سايت‌ها توسط گوگل است. تكنيك‌هايي مانند ارسال دايركتوري، نظرات وبلاگ، نشانك‌گذاري، و ارسال مقاله، اگرچه مفيد‌اند، اما قديمي هستند. اصطلاح co-citation (هم‌اسنادي) مترادف با بك لينك‌هاي با كيفيت در صحنه فعلي سئو شده است.

بهترين رويكرد براي لينك بيلدينگ، ساختن يك برند مستحكم همراه با هم‌استنادي است. در كنار آن co-occurrence (هم‌رخدادي) هم مي‌تواند به اعتبار سايت اضافه كند.هنگامي كه با استفاده از خدمات  طراحي سايت در مشهد وارد فضاي آنلاين شده و در سايت خود از محتوا عالي و كاربر پسند استفاده مي‌كنيد و از طرفي شما يك برند شناخته شده هستيد، اين متن براي خوانندگان ارزش به ارمغان مي‌آورد، آنها به احتمال زياد به شما در كنار منابع با كيفيت ديگر استناد مي‌كنند (هم اسنادي).

اگر بخواهيم مفهوم هم اسنادي را واضح‌تر بگوييم، وقتي سايت A در نوشته‌هاي خويش به دو سايت B و C لينك مي‌دهد، سايت B و C هم‌اسناد هستند. حالا اگر سايت C يك سايت خيلي معتبر باشد، هم‌اسناد شدن سايتB با آن، اين پيام را براي گوگل ارسال مي‌كند كه سايت B يك سايت معتبر است كه توانسته در كنار سايت C در لينك‌ها قرار گيرد.

از طرف ديگر هم‌رخدادي، وجود، فراواني و نزديكي كلمات كليدي مشابه در وب‌سايت‌هاي مختلف است. هم‌رخدادي به طور منطقي شامل كلمات كليدي مي‌شود كه به صورت موضوعي مرتبط هستند، اما دقيقاً يكسان نيستند.

سخن آخر
سئو و برندينگ مي‌توانند روي هم تاثير بگذارند. برندينگ مي‌تواند به طور بالقوه سئوي سايت را ارتقا دهد. دليل آن هم اين است كه به دليل شناخته‌شده بودن، شما لينك‌ها، بك‌لينك‌ها و ترافيك بيشتري دريافت مي‌كنيد. همچنين به همين دليل، گوگل به شما اعتبار بيشتري مي‌دهد. با اين حال اين تقويت سئو، خود مي‌تواند بر برندينگ شما تاثير گذاشته و شناخت ديگران را از شما بيشتر كند. اگر به درستي عمل كنيد، اين چرخه تقويت كننده مي‌تواند ادامه داشته باشد و شما را به ثروت برساند.

منبع

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۰۲:۵۴ توسط:najme موضوع: نظرات (0)